İçişleri Bakanlığı, Antalya, Aydın, Diyarbakır, Isparta ve Kayseri’de jandarma tarafından “uyuşturucu madde bulunduran” şahıslara yönelik düzenlenen operasyonlarda 341 şüphelinin yakalandığını açıkladı. Cumhuriyet Başsavcılıkları koordinasyonunda gerçekleştirilen operasyonlara 146 asayiş timi, 8 komando timi, 634 jandarma personeli ve 13 narkotik arama köpeği katıldı. Bakanlık, uyuşturucuyla mücadelenin kararlılıkla sürdürüleceğini vurguladı.
İçişleri Bakanlığı, Antalya, Aydın, Diyarbakır, Isparta ve Kayseri’de jandarma tarafından düzenlenen uyuşturucu operasyonlarında 341 şüphelinin yakalandığını, operasyonlara 634 personel ve 13 narkotik köpeğinin katıldığını açıkladı.
|

Yorum yazarak topluluk kurallarımızı kabul etmiş bulunuyor ve tüm sorumluluğu üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan sitemiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Yorum Yazın