Ankara Valisi Yakup Canbolat, Kültür ve Turizm Bakanı Mehmet Nuri Ersoy’u makamında ziyaret etti.
Valilikten yapılan açıklamada, nazik kabulleri dolayısıyla Bakan Ersoy’a teşekkür edildi.
Ankara Valisi Yakup Canbolat, Kültür ve Turizm Bakanı Mehmet Nuri Ersoy’u makamında ziyaret etti.
Valilikten yapılan açıklamada, nazik kabulleri dolayısıyla Bakan Ersoy’a teşekkür edildi.

Yorum Yazın