Aydın’da “Yaza Merhaba Konserleri” kapsamında etkinlik düzenlendi

Aydın Büyükşehir Belediyesi tarafından düzenlenen “Yaza Merhaba Konserleri” kapsamında Didim’de Kolpa grubu sahne aldı. Etkinliklerin kent genelinde devam edeceği bildirildi.
Aydın’da “Yaza Merhaba Konserleri” kapsamında etkinlik düzenlendi

Aydın Büyükşehir Belediyesi tarafından düzenlenen “Yaza Merhaba Konserleri” kapsamında kültür ve sanat etkinlikleri kent genelinde sürdürülüyor.

Etkinliklerin Nazilli’deki ilk programının ardından konserlerin ikinci durağı Didim oldu. Didim Atatürk Kültür Merkezi’nde gerçekleştirilen etkinlikte Kolpa grubu sahne alarak sevilen şarkılarını seslendirdi.

Konserin yoğun katılımla gerçekleştiği belirtilirken, etkinliğin yaz dönemi boyunca farklı ilçelerde devam edeceği ifade edildi.

Program kapsamında bir sonraki konserin 30 Haziran Salı günü Efeler ilçesindeki Tekstil Park’ta düzenleneceği, etkinlikte Aydilge’nin sahne alacağı ve konserin saat 21.30’da başlayacağı bildirildi.

 

Aydın’da “Yaza Merhaba Konserleri” kapsamında etkinlik düzenlendi

Yorum Yazın

Yorum yazarak topluluk kurallarımızı kabul etmiş bulunuyor ve tüm sorumluluğu üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan sitemiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.