Bakan Uraloğlu, AB Komiseri Marta Kos ile Orta Koridor’u görüştü

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu yaptığı açıklamada, Avrupa Birliği (AB) Komiseri Marta Kos ile Brüksel’de Orta Koridor ve Türkiye-AB iş birliği imkânlarını değerlendirdiklerini belirtti.
Bakan Uraloğlu, AB Komiseri Marta Kos ile Orta Koridor’u görüştü

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu yaptığı açıklamada, Avrupa Birliği (AB) Genişlemeden Sorumlu Komiseri Marta Kos ile Brüksel’de Orta Koridor’un bölgesel bağlantısallığa sağlayacağı katkıları ve Türkiye-AB iş birliği imkânlarını değerlendirdiklerini belirtti. Uraloğlu, Orta Koridor’un küresel ticaret ağlarında Türkiye’nin stratejik rolünü güçlendirdiğini ifade etti.

 
 
Bakan Uraloğlu, AB Komiseri Marta Kos ile Orta Koridor’u görüştü

Yorum Yazın

Yorum yazarak topluluk kurallarımızı kabul etmiş bulunuyor ve tüm sorumluluğu üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan sitemiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.