Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu yaptığı açıklamada, Avrupa Birliği (AB) Komiseri Marta Kos ile Brüksel’de Orta Koridor ve Türkiye-AB iş birliği imkânlarını değerlendirdiklerini belirtti.
|

Yorum yazarak topluluk kurallarımızı kabul etmiş bulunuyor ve tüm sorumluluğu üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan sitemiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Yorum Yazın