Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Özel Güvenlik Günü ve Haftası dolayısıyla bir mesaj yayımladı.
Bakan Uraloğlu, büyük bir özveriyle görev yapan özel güvenlik görevlilerinin kamu düzeni ve güvenliğin sağlanmasında önemli bir rol üstlendiğini belirterek, ülkenin huzur ve asayişine yaptıkları katkılardan dolayı teşekkür ederek, görevlerinde başarılar diledi.

Yorum Yazın