Başkan Büyükkılıç, Diş Hekimliği mezunlarının diploma sevincine ortak oldu

Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Memduh Büyükkılıç, Nuh Naci Yazgan Üniversitesi Diş Hekimliği Fakültesi'nin 2025-2026 Akademik Yılı Mezuniyet Töreni'ne katılarak mezun öğrencilere diplomalarını verdi.
Başkan Büyükkılıç, Diş Hekimliği mezunlarının diploma sevincine ortak oldu

Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Memduh Büyükkılıç, Nuh Naci Yazgan Üniversitesi Diş Hekimliği Fakültesi'nin mezuniyet törenine katıldı.

Törende konuşan Büyükkılıç, gençlere verdikleri önemi vurgulayarak, "Biz yavrularımızı, gençlerimizi çok seviyoruz. Sayın Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip Erdoğan'ın elinden genç dostu şehir ödülünü alan bir belediye başkanı ağabeyleri olarak onlara her türlü fırsatı verme adına da üzerimize düşeni yaptığımızı, yapacağımızı ifade etmek istiyorum." dedi.

Merhum Nuh Naci Yazgan'ı rahmetle anan Büyükkılıç, üniversitenin vakıf üniversiteleri arasında saygın bir konuma sahip olduğunu belirterek mezun öğrencileri ve ailelerini tebrik etti.

Başkan Büyükkılıç ayrıca dereceyle mezun olan öğrencilere çeşitli hediyeler verdi. Fakülte birincisine dizüstü bilgisayar, ikinciye tablet, üçüncüye ise akıllı saat hediye eden Büyükkılıç, genç mezunlara meslek hayatlarında başarılar diledi.

Başkan Büyükkılıç, Diş Hekimliği mezunlarının diploma sevincine ortak oldu

Yorum Yazın

Yorum yazarak topluluk kurallarımızı kabul etmiş bulunuyor ve tüm sorumluluğu üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan sitemiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.