Bursa’da “Yaza Merhaba” konseri sanatseverleri buluşturdu

Bursa Büyükşehir Belediyesi ile Bursa Kent Konseyi Türk Sanat Müziği Çalışma Grubu iş birliğinde düzenlenen “Sezon Sonu Yaza Merhaba Konseri”, Tayyare Kültür Merkezi’nde gerçekleştirildi.
Bursa’da “Yaza Merhaba” konseri sanatseverleri buluşturdu

Bursa Büyükşehir Belediyesi ile Bursa Kent Konseyi Türk Sanat Müziği Çalışma Grubu iş birliğinde düzenlenen “Sezon Sonu Yaza Merhaba Konseri” düzenlendi.

Şef Oğuz İmrak yönetimindeki koro ve solistlerin sahne aldığı konserde, seçkin Türk Sanat Müziği eserleri seslendirildi. İki bölümden oluşan programda zaman zaman izleyicilerin de eşlik ettiği eserler, salonda duygusal anlar yaşattı.

Konser sonunda sanatçılar uzun süre alkışlanırken, organizasyona katkı sunanlara teşekkür edildi.

Bursa’da “Yaza Merhaba” konseri sanatseverleri buluşturdu

Yorum Yazın

Yorum yazarak topluluk kurallarımızı kabul etmiş bulunuyor ve tüm sorumluluğu üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan sitemiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.