Dışişleri Bakan Yardımcısı Bozay, Dubrovnik Forumu kapsamında temaslarda bulundu

Dışişleri Bakan Yardımcısı ve Avrupa Birliği (AB) Başkanı Büyükelçi Mehmet Kemal Bozay, Dubrovnik Forumu marjında çeşitli ülkelerin dışişleri yetkilileri ve uluslararası kuruluş temsilcileriyle bir araya geldi.
Dışişleri Bakan Yardımcısı Bozay, Dubrovnik Forumu kapsamında temaslarda bulundu

Dışişleri Bakanlığı, Bakan Yardımcısı ve Avrupa Birliği (AB) Başkanı Büyükelçi Mehmet Kemal Bozay’ın Dubrovnik Forumu kapsamında bir dizi temas gerçekleştirdiğini bildirdi.

Bozay’ın forum marjında Slovenya Dış ve Avrupa İşleri Bakanı Tone Kajzer, Kuzey Makedonya Dışişleri ve Dış Ticaret Bakanı Timço Mucunski, Katar Dışişleri Bakanlığı Devlet Bakanı Mohammed bin Abdulaziz Al-Khulaifi ve Dünya Sağlık Teşkilatı (DST) Avrupa Bölge Direktörü Hans Henri Kluge ile bir araya geldiği belirtildi.

 

Dışişleri Bakan Yardımcısı Bozay, Dubrovnik Forumu kapsamında temaslarda bulundu

Yorum Yazın

Yorum yazarak topluluk kurallarımızı kabul etmiş bulunuyor ve tüm sorumluluğu üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan sitemiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.