Sağlık Bakanı Prof. Dr. Kemal Memişoğlu, karne alan öğrencileri tebrik ederek yaz tatilini dinlenme ve açık havada vakit geçirme önerisinde bulundu. Memişoğlu, öğrencilere sağlıklı ve neşeli bir tatil diledi.
|

Yorum yazarak topluluk kurallarımızı kabul etmiş bulunuyor ve tüm sorumluluğu üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan sitemiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Yorum Yazın