Kocagöz, ‘Temizlik Kirletmemektir’ kampanyasını esnafa anlattı

Kepez Belediye Başkanı Mesut Kocagöz, “Temizlik Kirletmemektir” kampanyası kapsamında Mehmet Akif Caddesi’ndeki esnafı ziyaret ederek çevre temizliği konusunda farkındalık çağrısında bulundu.
Kocagöz, ‘Temizlik Kirletmemektir’ kampanyasını esnafa anlattı

Kepez Belediyesi’nin “Temizlik Bizden, Temiz Tutmak Sizden” anlayışıyla yürüttüğü kampanya, ilçenin 68 mahallesinde sürdürülüyor. Bu kapsamda Mehmet Akif Caddesi’ni ziyaret eden Başkan Mesut Kocagöz, esnafla bir araya gelerek kampanyanın amacını anlattı, iş yeri sahiplerinin talep ve önerilerini dinledi. Ziyaret sırasında kampanyanın simgesi olan çıkartmalar da esnafa dağıtıldı.

Kocagöz, ziyaretleri sırasında karşılaştığı çocuklara da “Temizlik Kirletmemektir” çıkartmaları vererek çevre temizliği konusunda tavsiyelerde bulundu. Çocuklara seslenen Kocagöz, “Yerlere çöp atmıyoruz. Annemiz, babamız ya da arkadaşlarımız yere çöp atarsa onları nazikçe uyarıyoruz. Bugünün büyükleri mahalleleri, sokakları ve caddeleri ne kadar temiz tutarsa, sizler de gelecekte o kadar temiz bir dünyada yaşayacaksınız.” ifadelerini kullandı.

Temiz bir kentin yalnızca belediye çalışmalarıyla oluşturulamayacağını vurgulayan Kocagöz, çevre temizliğinin ortak sorumluluk olduğuna dikkat çekti. Kocagöz, “Her sabah sokaklarımızı temizliyoruz, parklarımızı ve caddelerimizi özenle bakımda tutuyoruz. Ancak bu emeğin kalıcı olması hemşehrilerimizin göstereceği hassasiyetle mümkün. Temizlik sadece belediyenin değil, bu kentte yaşayan herkesin ortak sorumluluğudur. Amacımız çocuklarımıza daha temiz, daha sağlıklı ve daha yaşanabilir bir Kepez bırakmak. Bunun yolu da çevremizi kirletmemekten geçiyor. Kepez’i el birliğiyle koruyacak, hep birlikte daha güzel bir geleceğe taşıyacağız.” dedi.

Kocagöz, ‘Temizlik Kirletmemektir’ kampanyasını esnafa anlattı

Yorum Yazın

Yorum yazarak topluluk kurallarımızı kabul etmiş bulunuyor ve tüm sorumluluğu üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan sitemiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.